Monday, March 26, 2012

ΧΟΥΝΤΑ είναι θα περάσει....

Η χούντα λοιπόν δεν ήταν καλή και πολλοί άνθρωποι υπέφεραν σε καθεστώς ανελευθερίας και φόβου, όμως μην ξεχνάτε πόσοι άνθρωποι σήμερα θα υποφέρουν από το καθεστώς απόλυτης ασυδοσίας και απόλυτης απουσίας του φόβου και ατιμωρισίας (απο βουλευτές, κομματικούς, διαπλεκόμενους, εφοριακούς, νομαρχιακούς, ΔΥ και αλλα μπουμπούκια).
Εγώ λοιπόν από την προσωπική οικογενειακή μου ιστορία, και καθώς η μισή μου οικογένεια ήταν αριστερή (τύπου ΚΚΕ) και οι θείες μου έκαναν συνολικά 17 χρόνια φυλακή και εξορίες (πέθαναν επίτιμες βουλευτίνες του ΚΚΕ) έχω να καταθέσω τα εξής απρόσμενα στοιχεία:
1. Οι εξορίες άνοιξαν επί Γεωργίου Παπανδρέου.
2. Τις περισσότερες διώξεις οι αριστεροί (όπως ο παππούς μου) τις έφαγαν το 50 και το 60, και ηρέμησαν το 70.
3. Τα περισσότερα χωριά ρεύμα και δρόμο πήραν επί χούντας. (για αυτό και ακόμα στα χωριά σε καφενεία βρίσκεις φωτό του Παπαδόπουλου και του Ανδρέα δίπλα-δίπλα, και αν ρωτήσεις τον καφετζή σου λέει ότι τον Παπαδόπουλο τον έχει που τους έκανε να ζουν σαν άνθρωποι, και τον Παπανδρέου που τους έκανε υπερήφανους!)
4. Η ανάπτυξη της οικονομίας επί χούντας ήταν τρομακτική, και όλη η Ελληνική Βιομηχανία (που με κόπο σκοτώσαμε την επόμενη 20 ετία ) απέκτησε βάσεις και χτίστηκε επί χούντας, μόνο και μόνο γιατί οι φορολογικοί νόμοι ήταν απλοί και τηρούνταν. Παρά το ότι η χούντα έπεσε στην πετρελαική κρίση, η ανάπτυξη της χώρας (και των εισοδημάτων του κόσμου) ήταν αξιοσημείωτη.
5. Επί χούντας ήταν η μόνη περίοδος που δημόσιοι υπάλληλοι μπήκαν φυλακή για απιστία επειδή καταχράστηκαν χρήμα, η εξεβίασαν πολίτες.
6. Πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι ενώ δεν συμπαθώ την βία, ούτε και μου αρέσει ο περιορισμός της προσωπικής ελευθερίας του ανθρώπου, αλλά τελικά εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι ορισμένες μορφές ζωής (όπως οι Έλληνες) έχουν την τάση να χρειάζονται σιδηρά πυγμή ούτως ώστε να μην οδηγήσουν το σύστημα στο χάος λόγω της συνεχούς τάσης για βόλεμα και προσωπικό πλουτισμό μέσω της συνεχούς μασαμπούκας σε όλα τα επίπεδα.
7. Τέλος να σημειώσω ότι ο Τρελός δικτάτορας Παπαδόπουλος πέθανε στην φυλακή (και δεν διέφυγε της συλλήψεως) και από 7 χρόνια δικτατορίας δεν απέκτησε καμμία περιουσία. Η γυναίκα του παρέμεινε να ζει στο ίδιο σπίτι με την σύνταξη.

No comments:

Post a Comment