Friday, June 8, 2012

Είμαι πιο αριστερός από εσάς!


Είμαι πιο αριστερός από σας, γιατί πραγματικά αποσκοπώ στην "αναδιανομή του πλούτου" και την ευημερία των φτωχών! Γιατί με απλές μεταρρυθμίσεις, θα έρθουν ελληνικά και ξένα κεφάλαια από το εξωτερικό για επενδύσεις φεύγοντας από τα καλά κλειδωμένα θησαυροφυλάκια των ξένων για να μοιραστούν επιτέλους και στον απλό κόσμο μέσω της εργασίας του!

Είμαι πιο αριστερός από σας, γιατί θέλω να "κοινωνικοποιήσω" όλα τα κλειστά επαγγέλματα, καταργώντας τις επί πληρωμή άδειες και τη γραφειοκρατία που επιτρέπουν στις κλειστές κάστες, που αυτοαποκαλούνται κατ'ευφημισμόν "συνδικάτα", να τα μονοπωλούν εις βάρος της τσέπης των καταναλωτών, αλλά και των ανέργων που δεν μπορούν να απασχοληθούν σε αυτά γιατί δεν έχουν "δόντι"... [1]

Είμαι πιο αριστερός από σας, γιατί θέλω να "κυνηγήσω τους πλουτοκράτες" του συνδικαλισμού. Θέλω τα αισχρά προνόμιά τους  να τα "αναδιανείμω" σε όλους τους υπόλοιπους "μη-προνομιούχους" Έλληνες, μέσω της ελάττωσης των φόρων τους! Θέλω να πάψουν να διασφαλίζουν τερατώδεις αμοιβές για τους ευνοημένους "ημέτερους" του Δημοσίου και των ΔΕΚΟ, εκβιάζοντας φασιστικά να ξηλώσουν τα πεζοδρόμια ή να κατεβάσουν τους διακόπτες.

Είμαι πιο αριστερός από σας, γιατί θέλω να σταματήσω με κάθε τρόπο το χρηματισμό των "διεφθαρμένων της Δημόσιας Διοίκησης". Θέλω να απλοποιήσω τις διαδικασίες και τους νόμους ώστε να μην επιδέχονται θολές ερμηνίες με το αζημίωτο. Θέλω να καταργήσω τον τρελλό και εξοντωτικό Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων των 18.500 αντιφατικών σελίδων. Τον περίπλοκο και δαιδαλώδη  Γενικό Οικοδομικό Κώδικα. Ώστε να μην είναι παράνομοι όλοι "με το καλημέρα σας ήρθαμε για έλεγχο", και να μην είναι μονόδρομος η δωροδοκία για τον κάθε ιδιώτη ή τον κάθε μικρό ή μεγάλο επιχειρηματία.

Είμαι πιο αριστερός από σας, γιατί θα δημιουργήσω "1.000.000 νέες δουλειές" στα σίγουρα αν γίνουν τα παραπάνω. Γιατί οι νέες δουλειές δεν εφευρίσκονται από πολιτικούς που διορίζουν άχρηστους και γραφειοκράτες. Οι νέες δουλειές απαιτούνται από την αγορά για να καλύψουν τις θέσεις στην αυξημένη παραγωγή που δημιουργεί το κεφάλαιο. Το κεφάλαιο που τόσο λυσσαλέα καταδιώκετε έξω από την χώρα ώστε να τυπώσετε το δικό σας, μη επιλύοντας, αλλά πληθωρίζοντας την μπατιροσύνη μας. Και ευνοώντας τελικά τους πιο σάπιους δραχμολάγνους επιχειρηματίες, αυτούς με τα λεφτά εκτός Ελλάδος και τα δάνεια εντός. Λεφτά που θα εμφανιστούν μετα την πτώση μας ώστε να εξαγοράσουν σε εξευτελιστικές τιμές τον πλούτο των εξαθλιωμένων πια "μικροαστών".

Είμαι πιο αριστερός απο σας, γιατί στα αλήθεια θέλω να πολεμήσω τη "διαπλοκή των κρατικοδίαιτων μεγαλοεπιχειρηματιών". Στα αλήθεια θέλω να ελέγχονται από το κράτος και να εποπτεύονται ώστε να μην δημιουργούν καρτέλ και ολιγοπώλια, αντί να χαϊδεύονται με φωτογραφικούς νόμους, χαριστικούς "διαγωνισμούς" και αναθέσεις.  Και αντί να ευνοούνται με εξοντωτικές διατάξεις εισόδου για όλους τους υπόλοιπους στις αγορές-τσιφλίκια τους, από τους δήθεν "σοσιαλιστές" πολιτικούς φίλους τους, σε αντάλλαγμα για την μηντιακή τους εύνοια.

Είμαι πιο αριστερός από σας, γιατί πράγματι θέλω "να στείλω φυλακή όλους τους καταχραστές". Θέλω πράγματι να ελεγχθούν όλοι οι ύποπτοι που διαχειρίστηκαν δημόσιο χρήμα, από κάποιους που δεν θα φοβούνται το αλληλοκάρφωμα. Που να μην ήταν "μαζί σας όταν τα φάγατε" για να έχετε ράμματα για τη γούνα τους. Κάποιους που τους συνεργάτες των υπόπτων να μην τους προσεταιρίζονται για να τους κάνουν στελέχη του κόμματός τους και υποψήφιους βουλευτές!

Είμαι πιο αριστερός από σας, επειδή είμαι φιλελεύθερος!

Νικόλας Αργυρός


[1] Βέβαια ειδικά σε αυτό μπορεί και να είμαι πιο ..."δεξιός" απο εσάς, κύριοι της ΝΔ, με τους προστατευόμενους Λυμπερόπουλούς σας...



Του Νίκου Αργυρού
https://www.facebook.com/notes/nikolas-argyros/είμαι-πιο-αριστερός-από-σας/10150934729206950

No comments:

Post a Comment