Saturday, May 5, 2012

Εκλογές 2012

Γνωρίζοντας ότι κινδυνεύω να πέσω πολύ έξω, θα διακινδυνεύσω να γίνω ρεζίλι των σκυλιών με τις ρηξικέλευθες προβλέψεις μου των αποτελεσμάτων των Ελληνκών βουλευτικών εκλογών 2012.
Από αύριο μπορείτε όλοι να με χαστουκίζετε για το πόσο έξω έπεσα, αρκεί να βάλετε στα σχόλια και τις δικές σας προβλέψεις αποτελεσμάτων και να έχετε πέσει πιο κοντά από εμένα.... (κράξιμο ναι, αλλά με αποδείξεις!)

Προβλέψεις:
1. ΝΔ 19-21%
2. ΣΥΡΙΖΑ 13-15%
3. ΠΑΣΟΚ 13-15%
4. ΚΚΕ 10-12%
5. ΚΑΜΜΕΝΟΣ 6%-8%
6. Χ.Α. 6-9%
7. ΚΟΥΒΕΛΗΣ 5-6%
8. ΔΡΑΣΗ 4-5%
9. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ 3-4%.
10. ΝΤΟΡΑ 2-3%.

Research notes:

Οι προβλέψεις μου έχουν λάβει υπόψιν τους, χιλιάδες παραμέτρους (από τον καιρό στο Πεκίνο μέχρι μια πεταλούδα που χτυπάει τα φτερά της στο Μεξικό), όμως κατά κύριο λόγο με επηρέασε ο ανάδρομος Ερμής στο ζώδιο του Καμμένου.
Επιτρέψτε μου όμως να τονίσω ότι έχω ακριβώς τις ίδιες πιθανότητές να πέσω κοντά στα αποτελέσματα με τα πιο ακριβοπληρωμένα exit polls (άσε που είμαι και τζάμπα)

Analysis:
Εδώ θα προσπαθήσω να αναλύσω πιο πολύ το fuzzy logic που χρησιμοποιώ για να υπολογίζω μεγάλα ποσοστά στην ΔΡΑΣΗ και την Δημιουργία Ξανά. (και να κοιμηθώ καλύτερα απόψε πιστεύοντας ότι υπάρχει ελπίδα, αλλά και για να μην κλείνω αεροπορικά βραδιάτικο)

ΔΡΑΣΗ, Στέφανος Μάνος:

1. Η Δράση πάντα ψηφίζεται από την κοινωνική στοιβάδα στην οποία ανήκω και εγώ. (δηλ. οι βοσκοί ούτε ψήφισαν, ούτε και θα ψηφίσουν ΔΡΑΣΗ)
2. το 2009 πήρε 0,79% των ψήφων. Τότε ανάμεσα στους κύκλους μου δεν ήξερα ούτε 2 άτομα που την ψήφισαν.
3. σήμερα ξέρω τουλάχιστον 20 που θα την ψηφίσουν.
4. 0,79% Χ 10 = 8% άρα μπορώ να την υπολογίσω με ασφάλεια στο 4-5%. (και θεωρώ ότι στην Αθήνα μπορεί να πάρει έως και 8%)

Δημιουργία Ξανά, Θάνος Τζήμερος:

Με το ίδιο κριτήριο ως παραπάνω θεωρώ ότι η ΔΞ θα βγει στην βουλή, (Η τουλάχιστον αν δεν βγεί θα είναι για πολύ λίγο). Τόσους που ακούω να μιλούν για αυτήν θεωρώ ότι θα πάρει πολύ από το λευκό και το άκυρο, και ίσως αποτελέσει και την μεγάλη έκπληξη των φετινών εκλογών.

1 comment:

  1. Τελικά τα πήγα καλήτερα από τα exit polls! Στον Μάνο έπεσα έξω....

    ReplyDelete